Friday, December 11, 2015

Προετοιμασία σακιδίων για 170 προσφυγόπουλα.!

Είναι 13 χρονών και την ξέρω από πριν να γεννηθεί :) Άφησε τα διαβάσματα της και την βόλτα με τους φίλους της εχθές για να έρθει να βοηθήσει με τα σακίδια. Όχι μόνο ήρθε, όχι μόνο έβαλε καρτελάκι και σφυρίχτρα σε σχεδόν όλα τα σακίδια αλλά μου είπε και το εξής : "Εχω έναν κουμπαρά που έχω γράψει πάνω του ΜΑΡΙΑ και βάζω μέσα ότι μπορώ από το χαρτζιλίκι μου. Έτσι αγόρασα τα αδιάβροχα που σου φέραμε σήμερα και θα συνεχίσω να μαζεύω για ότι άλλο χρειαστεί!! Να μου δώσετε και αυτοκόλλητα της ΠΑΡΕΑς να τα κολλήσω στις τσάντες των συμμαθητών μου. Λεω σε όλους τι κάνετε και θέλουν να έρθουν να σας γνωρίσουν και να βοηθήσουν"... Την κοιτούσα αμίλητη...
Μπράβο Αντζελίνακι μου...αλλά περισσότερα μπράβο στους γονείς σου! Έχουν κάνει φοβερή δουλει.!

No comments:

Post a Comment