Wednesday, December 19, 2018

Κάνουμε επιθυμίες πραγματικότητα για όλα τα παιδιά της ΠΑΡΕΑΣ μας ❤

Ιωάννα, 12 ετών. 

- Τι θα ήθελες Ιωάννα μου για τα Χριστούγεννα;;
- Δεν ξέρω. Τι εννοείτε;
- Τι θα ήθελες να σου φέρει ο Άγιος Βασίλης;;;
- Εμένα; ; δεν ξέρω. Δεν με εχει ρωτήσει ποτέ. Τι να σας πω;;
- Να μου πεις, τι θα ήθελες να σου φέρει και εγώ θα του το μεταφέρω. Έχω τον τρόπο να ξέρεις  :)
- Τον παρακαλώ τότε πολύ, να φέρει πολλά φαγητά στο σπίτι μας. Να έχει η μαμά μου να μαγειρεύει για να μην κλαίει...
- Τα φαγητά τα έφερε στην μαμά. Μάλλον θα διάβασε την σκέψη σου και το φρόντισε ήδη. Εσύ τι θα ηθελες; ενα παιχνίδι ας πούμε;;
- Θα ήθελα κάτι που να έχει σχέση με ζωγραφική ή ραπτική.
Και εμείς μεταφέραμε σε ένα γλυκό ξωτικό την επιθυμία της μικρής μας και σήμερα παραλάβαμε το δώρο της ❤
*Πολλά ξωτικά σε όλη την Ελλάδα ένωσαν τις μαγικές δυνάμεις τους και ετοίμασαν ότι ακριβώς ζήτησε το κάθε παιδάκι. Θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση γεμάτη με ανυπόφορη αγάπη!!!!

#ΠΑΡΕΑ #ολα_για_τα_παιδια #μαγικαΧριστουγεννα2018 #σκόρπαΑγαπη❤

No comments:

Post a Comment